Lite av varje

Hej allesammans, det var ett tag sen jag bloggade lite nu. Men jag har haft fullt upp helt enkelt, både ute inne och på jobbet. Idag har jag haft möte med chefen, medarbetarsamtal och lönesamtal. Sen hade vi schema möte, gud vad krångligt det är att få till det så det stämmer för alla vikarier. Men semester ska det bli!!!!

Lite rensning i rabatten har det oxå blivit, men så fort jag har haft lite tid och energi över så börjar det regna, så himla typiskt!!

Inne pyssel har det också blivit,jag har putsat fönster och bytt gardiner. Men jag vet inte om jag blev helt nöjd med gardinerna i vardagsrummet. Dom är ljus och fin men det känns som om det är höstlöv på dom. Eller vad tycker ni?



Nöjd med själva gardinen, men är de höstiga????

Självklart har jag hunnit med lite shopping också, en sväng med mamma till birsta. Jag provade lite sommar klänningar men fy fasen hur man ser ut egentligen. bara att inse att min kropp inte är skapt för en liten fin nätt sommar klänning!!! Hmmm....... Vad ska man göra åt det då? vet nog svaret själv men vill inte riktigt ta det till mig tror jag ha ha ha
Men lite shopping till Julia blev det iallafall, hon passar då i allt sötnosen min.



Lite sommar fint. Det rosa från mig och turkosa från mormor. Jag skulle vilja köpa hur mycket som helst, men nu måste jag sikta in mig på en bikini,sommarhatt och keps.

I morron är det dags för lite försäljning av kläder, hoppas att man får lite sålt iallafall. Tänk om ingen vill köpa nåt av mig, kanske jag inte har några fina kläder! Usch .... det vore hemskt men det är ju sånt man får räkna med! Ni får väl höra i morron hur det gick!

Nä nu måste jag gå och märka de sista plaggen, lite klänningar och några jackor! vet inte riktigt vad jag ska ta för pris bara. Men det löser sig,ringer kurra så får hon komma med nåt förslag!! Ha ha Tack för all hjälp kära kusin :)

Apropå ingenting så är vi alla friska och det är helg, helt otroligt va?

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gardinerna var jättefin och tycker inte allt dom är för höstiga. Barnkläderna var fina och somriga =)

2009-05-09 @ 11:16:15
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Linda B

Du får säkert allt sålt, Julia har fina kläder!

2009-05-09 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0