Helgen som varit

Har varit lite dålig och uppdaterat bloggen, men jag har jobbat hela helgen och varit kopiöst trött. Men nu ska ni få ta del av våran helg. Tänkte inte skriva så mycket utan bilderna får tala för sig....



I fredags blev det såklart grillning, fläskfile,majs,rotgrönsaker i ugn och vitlökssås. Mycket smarrigt!!!



Efter maten blev det en cykeltur till lekparken i Matfors, skönt att få röra sig lite efter allt man vräkt i sig.



Lite gungbräda....



Rutchkana,kanske inte den bästa man blir lite rädd för stickor



Pappa med barnasinnet kvar, tror dock att han är ute och surfar..... Eller är det ett karate slag han försöker göra? Har ingen aning......



Ser något förskräckt ut, men jag förstår henne skulle inte alls vilja krypa i de tunnlarna.....



Tittut.... äntligen ute!



En putt i rumpan av pappa så går det bra....



Här behövs det ingen putt, duktig karl jag har. Själv provade jag inte ens vet liksom hur slut resultatet blir :)



På Lördagen bar det av till sommarstugan i berga, Julia skulle vara där när vi jobbade. Här fikades det lite, aldrig fel....



Lite gungning i bebisgungan, ett måste när man är i stugan!



Morfar, Julia och Morbror Patrik myser i hammocken :) :)

Ja det var lite av våran helg, igår söndag var Julia och Marcus till höllsjön och hälsade på Marcus mormor. Inga bilder därifrån eftersom jag jobbade! På onsdag ska dom ta med sig husvagnen dit och campa lite, men stackars jag måste stanna hemma och jobba....trist.... Hade också velat följa med!
Men jag får nog vänta tills semestern då vi ska åka till leksand en vecka, det ska bli jätteroligt! Då får vi dessutom sällskap av Maria Micke och Ella vilken gör det ännu roligare!

Ha det bra alla, för det tänker iallafall jag ha!!!

Kommentarer
Postat av: Zarinah

Härliga bilder!!

2009-05-18 @ 20:57:34
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Zarinah

Härliga bilder!!

2009-05-18 @ 20:57:48
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud va gott med grillat, tandvattnet bara rinner på mig :-)

Vi skulle premiärgrilla i Berga vi med i helgen men gossen slog till och blev jättesjuk, han är sjuk typ två gånger om året och just den här helgen när vi skulle se Mora Träsk blev han kanondålig :-(

2009-05-18 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0