Grillning hos Annie

Grillat är gott!!!!!  Kul att få träffa lite kompisar och bara sitta och snacka lite skit. Synd att jag var så t rött bara, alldeles för lite sömn i natt! Blev verkligen sugen på att följa med ut jag med, men man har ju ett jobb att sköta i morron! Lägger ut lite bilder från kvällen iallafall.



Lite försnacks



Skål till er alla från Johanna



Mat ge mig mat, jag är hungrig!!! :)



Dagens grillning



Lisa och Johanna har grilltjänst för tillfället!!



Jag och Annie har lyckats fastna på bild!



Efterrätt, cheesecake. Nu börjar vi bli gamla hörrni! Efterrätt och blom/planteringsprat alldeles för länge :)



Zandra har längtat efter en ÖL (TILL)...... Se så lycklig man kan bli över en öl!

Tack för ikväll,det var jätte kul! Nästa gång kanske jag också följer med ut och svänger mina lurviga!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0