Gårdagens party

Vi hade jätte trevligt igår, synd att man inte gör det oftare. Jag följde med en arbetskamrat hem efter jobbet, duschde och sminkade mig där. Fick en marinella med is och lite dricka i, mycket gott! Sen begav vi oss iväg till partyt. Med all respekt för mina arbetskamrater tänker jag inte lägga ut några bilder, men jag sa att jag skulle det men man måste vara lite snäll ibland :). Jag bjuder iallafall på en bild på maten.



Exotiskplanka, mycket gott!

Jag åkte hem med Marcus kl tolv när han hade slutat jobba. Först blev det en sväng förbi Max, men otroligt nog så var jag inte ett dugg sugen beror nog på att man redan vräkt i sig som en dåre. Köpte en strips ändå men orkade inte äta upp så Marcus fick den.
När vi kom hem så såg vad blåsten ställt till med, den har förstört våra löjtnanshjärtan buskar¨. De var som om blixten slagit ner i mitten på dem, totalt sönderblåsta. Tråkigt!!!!
Julias pippitält har även blåst bort och vi kan inte hitta det. Julia har faktiskt inte märkt det än men det lär ju bli livat. Måste nog köpa ett nytt.



totalt förstörda...

En lyckad kväll, tack alla för igår kväll!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lyxit det såg ut. Synd att du inte fick lägga ut fler bilder...

2009-05-29 @ 00:18:16
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0