Hudik

Vaknade i morse och var redo att spänna på mig pjäxorna och ge mig ut i stortloppsbacken hi hi, or not!  Men till min förtvivlan så var inte vädret på våran sida, det snöade och yrde. Eftersom jag inte är nån vinter människa så föredrar jag bättre väder vid ute aktiviteter, så slalomen blev tyvärr inställd. Ringde till Annie för att tala om att hon kunde somna om igen ha ha.. schyst va?

Mamma och jag for istället till hudik för att shoppa lite, kanske inte världens bästa väder att dra iväg i. Köpte lite krims krams mest bara. Det blev iallafall 2 par leggins och 2 par andra byxor. Köpte faktiskt inget till julia idag, men det kliade i fingrarna nu när det kommit in lite vårfint! julia fick lite trosor av mormor iallafall. Jättesöta!
Lunchen blev på donken, bye bye med mitt nya sunda liv. Tänkte att har jag redan felat kan jag ju lika gärna göra det igen...suck... Blåbärsbakelse till fika



mumsigt värre..

På vägen hem slog hungern till igen så vi bestämde oss för att titta in på O`learys och unna oss lite godare middag. Jag åt en kyckling och pasta Alfredo med vitlöksbröd. Jag åt så mycket så jag trodde att jag skulle spricka.



I morron får det nog bli vatten och bröd!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar blåbärsbakelser, de är så jävla goda!! Och en pasta med vitlöksbröd såg inte illa pinkat ut det heller!!!!

2009-03-11 @ 08:50:53
Postat av: Linda B

Hahaha mitt sunda liv försvann igår med pizza och systers goda snoddas :-) Äh nya tag på måndag eller hur hihi



Nu får vi kolla när vi kan träffas, jag kan när syster kan haha, jag måste ta det där jäkla kortet snart så jag slipper ha henne som chaufför :-)

2009-03-11 @ 09:26:24
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: Zarinah

Åh ge mig en bakelse omedelbums :P

2009-03-11 @ 23:24:48
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0