Umeå besök

I morse var det min tur att lämna på dagis, väckar klockan stod på 06.00. Alltid lika borta när klockan ringer, fattar inte vad det är som låter! Som tur är, är det oftast Marcus som lämnar den tiden på morgonen. Men det gick bra fick tom göra flätor på lillstumpan, gör mig lika fin som en prinsessa sa hon. Så det är lika bra att smida medans järnet är varmt, brukar inte ens få kamma det på morron.



Mammas prinsessa....

På e.m fick vi besök från Umeå, Lisa Johan och Klara var här och fikade. Det var så kul att ses för nu var det längesen. Lillklara hade blivit så stor, och så himla lugn och snäll. Stor skillnad mot för Julia när hon var liten. Som natt och dag..



Klara och Lisa



Jag och Klara



Underbara Klara





Tack för ikväll, det var jätte trevligt! Hoppas vi ses igen innan ni far
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda B

Åh söt hon är lilla Klara, hälsa Lisa från mig!!

2009-03-09 @ 21:56:55
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: Johanna

ojoj vilken söt liten tjej! Julia är såklart också söt! ;D Längesen nu! När kommer ni och gör nå fina halsband?

2009-03-09 @ 22:45:56
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Zarinah

Men gud vikken sötis Klara var då!! =)



Och vad fin och Julia var med flätor!! Och man ska passa på så fort man får sätta en borste i håret på de små!!



Kramen

2009-03-09 @ 23:35:57
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja hon är såå söt lilla Klara!!

2009-03-10 @ 09:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0