Två fynd

Har gjort två fynd i dag, tycker jag själv. Har tittat på en vit soft shells jacka på fanny som jag velat ha. Men som vanligt blir man snål när man ska handla åt sig själv. Såg i tidningen idag att dom rear ut allt i butiken idag 30%. Konkursutförsäljning, jättetråkigt! Men det blev iallafall en jacka till mig, 200 spänn billigare!!



Vi får väl se hur länge den är vit ha ha...

Fynd nummer två... är en tåg biljett till stockholm för 90 kr st för mig och Marcus, Julia åker för 10 kr. Vi ska nämligen åka till Stockholm med Micke Maria och Ella i Juni. Vi ska bo på hotell i två nätter, gå på skansen och Grönan. Det var Maria som skulle fixa med tågbiljetterna, och just idag var det rabatt ( 90 kr/pers). Hade vi ringt i morron skulle det ha kostat ca 1000 kr mer. Snacka om att ringa på rätt dag. Det är väl nåt om att boka 90 dagar innan avresa. Men det hade vi ingen aning om!
Tack för det Maria, det gjorde du bra!!!



Ella och Julia

Kommentarer
Postat av: sara

jag har jackan i svart..å kanske grönt snart:)

2009-03-12 @ 22:09:55
URL: http://saraskoglund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0