Totalt orkeslös

Jag känner att idag har jag ingen ork el kraft, skulle vilja dra täcket över huvudet och sova i en vecka i sträck. Mådde dåligt när jag gick hem från jobbet idag, mådde liksom illa. Hoppas att jag inte får magsjuka igen, för det är inte att leka med. Men det vore ju typiskt om man blev dålig nu när Julia är frisk och vi snart ska åka till fjällen. Men jag mår faktiskt lite bättre nu på kvällen. Sen blev man ju genast bättre när älskade Julia kom hem från farmor och man fick världens goaste kram. Många pussar på magen fick jag också, så att jag inte skulle ha ont nå mer sa hon. Gos jänta min!!!











Bjuder på lite bilder av Julia....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja hon är ju så söööt ungen din.. undrar vem hon får det av? Hahaha skojar bara

2009-03-15 @ 21:56:04
Postat av: Zarinah

Vad fina bilder!!

2009-03-15 @ 22:58:24
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, världens sötaste!

2009-03-15 @ 23:24:47
URL: http://johannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0