Äntligen Fredag

Tänk.. nu har jag äntligen fått satt ner häcken i soffan efter ett 12 timmars arbetspass. Väntar på att älskade Let`s dance ska börja. Det är fredag det!!!
Heja Morgan och Bagge, blir svårt att hålla på nån av dom när det bara är dom kvar. För så blir det ju.. Eller hur?
Idag fick jag en puls och stegräknare som jag beställt, men vilken jädra stor grej det var, trodde det bara skulle vara en liten plutt!!



Nä nu ska jag ta och vara lite onyttig och vräka i mig en påse ostkrokar, tur att den inte är så stor!!



I morron ska vi få främmande av marcus kusin Anette med sambo och barn. Det ska bli jätte roligt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hallå! Pulsklockan ser ut som något som 007 använder. Värsta hitechgrejen :)

2009-03-06 @ 22:27:47
Postat av: Johanna

Morgan måste vinna!!! :D

2009-03-06 @ 22:43:56
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Zarinah

Ja den påsen var liten...

2009-03-06 @ 23:18:08
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0