Angling

Har precis kommit hem från ett 14 timmars arbetspass, måste nog hoppa i säng snart för i morron väntar ett nytt pass på 12 timmar. Men det funkar ju det oxå...
I morron när man kommer hem utarbetat och allt det där ska Marcus ha en karlakarl kväll. Den börjar kl 06.00 på morron med lite angling, men det vet vi ju alla bara är en ursäkt för en massa ölhävning. sen fortsätter det hemma hos oss med lite middag. När jag kom hem idag möttes jag av det här......



Hoppas att det inte är middagen som han ska bjuda på, utan att det har med anglingen att göra.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska jag göra, för sjuk vill hon INTE vara! Hon är redan less på att inte få eller kunna göra något. Nästa vecka är sista veckan, ni får finna lite tid tycker jag! Just nu är det rätt så tomt där.. men det ska komma in nytt snart. Om ni inte kan till veckan så kan vi ju bestämma någon dag då vi träffas där fast jag inte jobbar. ;D kram på er

2009-03-13 @ 22:29:10
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha! Vadå en hink med snuskfisk är väl gott en lördag?!! Hahaha jisses

2009-03-13 @ 23:57:23
Postat av: Johanna M.

Blääää, vad äckligt det ser ut!

2009-03-14 @ 11:26:31
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0