Äntligen

idag har jag äntligen fått satt ut planten som jag köpt. Det har ju regnat och blåst så in i bombens, men nu får det väl vara nog! Tråkigt nog ska det väl tyvärr regna i morron och på midsommar. Känns som om sommaren håller på att ta slut innan den ens har börjat.
Jag ska jobba på midsommar, men bara dagen så kvällen ska jag tillbringa hemma med familjen. Vi ska grilla, äta gott och bara ta det lugnt! Hoppas att väder gubbarna har tagit fel och det blir skit fint!
Är det nån som ska hitta på nåt roligt, så får ni gärna dela med er! :)

Trevlig midsommar på er!!!!!

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det ska börja bli fint på Måndag bara för att jag börjar jobba då. Och det ska hålla i sig i 3 veckor bara för jag ska jobba så länge... Blir tokig. :D

2009-06-18 @ 21:04:13
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Linda

Det kommer en lillebror/syster i november, därför drack jag alkoholfritt :-) Jag trodde vi skulle ha träffats i Berga nått så jag kunde berätta, det finns så mycket nyfikna som läser min blogg och förmodligen din med så jag har inte skrivit om det så mycket...

2009-06-22 @ 09:26:41
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0