Umeå

Jippi!! Jag och Annie ska åka till Umeå på Tisdag och hälsa på Lisa, Johan och lilla Klara. Härligt nu händer det grejer :) ha ha. Det ska bli så otroligt skönt att få komma iväg och hitta på nåt, bara jag!
Hur långt är det till Tisdag egentligen, hmm 5 hela dagar, ska nog funka! :)

Vi skulle ju till spikarna idag men det blev inte av för det regnade. For till Ikea istället för att handla möbler till lekstugan. Men när vi äntligen är på G så är det slut på vita stolar till bordet. Så himla typiskt!!!! Så det är bara att vänta, men som tur är så är det ingen brådska för lekstugan är inte riktigt klar än.

På vägen hem for vi och hälsade på Jossan, Cajsa och lilla Wilma. Cajsa följde med oss hem för att leka en stund med Julia. Det funkade bra tills våran lilla tjurbult började tjura på som vanligt. Tur att Cajsa var som en ängel.
Julia sa nåt som hon aldrig sagt tidigare när hon var som argast.
- Nu tänker jag sätta mig här på gräset och lugna ner mig, så kanske vi kan bli vänner sen!
Det tyckte jag nästan var lite gulligt :)

Lite bilder från dagarna som varit



Julia och Sebben tar ett bad i det inte allt för varma vattnet...



Julia och mormor vattnar morötterna och jordgubbarna i stugan



Min otroligt coola lilla brud, present från farmor!



Så söööt....



Julia och Cajsa gör lite sandkakor, mycket goda!!



Go ungar



Lite makaronipudding till middag

Det var lite från våran vecka...

Är det Tisdag nu?....... ha ha     Nähä... får väl vänta lite till då!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sv: Ja men Markus tyckte inte om bilden jag lagt ut på han som var med på den tidigare.. :D Det är inte nå svårt alls. Gå in på http://designadinblogg.se Där kan du se massor hur du ändra och donar på bloggen. Fina bilder..

2009-07-24 @ 13:12:39
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Anna lidin

- "Nu tänker jag sätta mig här på gräset och lugna ner mig, så kanske vi kan bli vänner sen!" hahaha naaaw va gulligt sagt! ;D

2009-07-24 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0