Prommis

Trodde jag skulle stendö av skräck när jag var ute och gick ikväll. En skit töntig grej egentligen.... Men det var så här att jag går alltid förbi en hage med lite kossor och kanske tjurar, vet inte riktigt. Jag fick ögonkontakt med en, av vad jag iallafall tror var en tjur. Han blängde så hemskt på mig, och då kom jag på att jag hade en illröd jacka på mig. Det första som dök upp i huvudet på mig var, att han såg mig som en matador och tänkte angripa mig. Jag rös i hela kroppen när jag gick förbi, kunde ju inte gärna börja springa då skulle han säkert ha hoppat över stängslet och stångat mig till döds.... ha ha ha töntig va??? Kommer aldrig mer att gå förbi där med röd jacka iallafall hi hi
Jag säger ju det- motion kan aldrig vara bra!

Ha en fortsatt trevlig Lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha de är så tunga så han hade nog aldrig kommit över stängslet om han ville stånga dig i din röda jacka :-)

2009-07-26 @ 17:50:35
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: Anette

Det är inte alls töntigt att känna obehag. Stora djur är det... och ett smalt litet stängsel emellan kan göra vem som helst nervös. Jag är rädd för hästar, trots att det är ett grovt metallstängsel emellan. :-/

2009-07-27 @ 21:21:20
URL: http://www.dront242.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0