Kanondag!

Idag på f.m tog Julia en cykeltur, vi måste öva lite. Hon cyklade till kyrkan och sen ner till marmen och runt där. Det blev ganska långt så det slutade med att jag fick bära cykeln, men det hade jag ju kunna räknat ut.

Sen blev det ett biobesök, det gick jättebra! Flickorna var jätteduktiga, satt still till typ de sista tio minuterna för då började det krypa i de små benen. Det måste vi snart göra om...

På e.m blev det målning av lite knutar på lekstugan.. Men det var bara jobbigt för myggen höll på och äta upp mig. Man måste nästan göra det mitt på dagen när det är lite mindre mygg. Får väl fortsätta i morron...



Julia kokar morgon gröten, havregrynsgröt..



Redo inför cykelturen...



Biotjejerna



Gott med popcorn

Jag har börjat kika in i en tjejs blogg, hon är makeup artist och modell. Så otroligt duktig på att sminka, får till det så otroligt bra. Är ni intresserad av smink ska ni definitivt kolla här!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0