Hemma igen

Lämnade tillbaka min klänning idag men köpte ingen ny utan jag får använda den från midsommar. Det blir nog bra så! Vi åt lunch på charm, bakad potatis med skagenröra. Riktigt gott......

For till stugan sen för att sova över men då ringde Marcus och skulle komma hem idag istället, så Julia och jag for hem. Det är ju trots allt skönast att sova hemma. Så nu slappar vi bara framför tvn.

Vi funderar att åka till leksand redan på Söndag, med husvagnen. Men det är vädret som får styra när vi åker. Det går ju inte riktigt att lita på vädret på tv el nätet. Det ändras ju varje dag ändå. Vi får helt enkelt vänta och se......



Julia hos frisören på birsta idag



tittar man på min såkallade frisyr skulle man kanske tycka att jag borde vara den som klipper mig istället!



Klättermaja



Posar i trappan



Julias lilla lek/frisör hörna. Hon har sminkat och klippt sin docka...
Måste göra lika som frisören!

Ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0