gatufesten

I morse när vi klev upp packade vi badväskan redo för en dag på stranden. Men som tur var ändrade vi oss och for in till stan istället för att kika lite gatufesten. Vädret visade ju sig att inte bli det bästa!

Vi började med en fika på charms uteservering, gick direkt därifrån och åt en langos! Ha ha ha (men bara jag) matvrak.....
Sen blev det lite lotter och karuseller på tivolit, Julia fick en hel del nallar som hon blev nöjd över!

Lite lunch på kina blev det också, inte för att jag var så himla hungrig men Julia ville ha majs och ormar (nudlar), och vad gör man inte för sin dotter!! :)

Skjutsade hem mamma till stugan, där bjöd far på en macka med rökt sik på, mycket gott!!! Äta äta äta.....

Hem till kära matfors, gjorde en köttbullsmacka åt Julia till middag (hennes önskemål) Själv var jag ganska proppad med mat så jag stod över.

Fick främmande av Sandra med barn, lite lek i poolen medans sandra provade ett puder på mig från Mary Kay som jag köpt av henne, visste inte riktigt vilken färg jag skulle ta. Men det slutade med den lite mörkare.

En dusch som avslut på dagen och en mycket trött och gnällig Julia i säng vid ca 22.00

Sitter ensam nu och bara njuter av att det är lugn och ro, barn sover i sängen och far somnat i soffan! Härligt det.....

Glömde kameran hela dagen, tyvärrr!!!

Ha det bra och en fortsatt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0