Gatufesten

Jag har inte varit hemma sen jag var på gatufesten, for till stugan dagen efter så fort jag kunde befinna mig bakom ratten! :) Det var iallafall jättekul, grillfesten hemma hos Lisa är alltid lika rolig! Vi drack ,pratade lite strunt och lyssnade på musik och så drack vi lite till!
Några bestämde sig för att gå på krogen och några gick på gatufesten, jag hade en biljett så jag gick på gatufesten. Det var mycket folk och fruktansvärt kallt. jag hade bara linne och en jeanskjol så jag höll på att frysa benen av mig. Det var meningen att jag skulle ha tunna leggins på mig men jag lyckades att paja tre stycken så det var nog meningen att jag skulle vara utan. Fick låna ett par av annie men de täckte knappt mitt arsle så det var inte att fundera på. Så det fick bli barbent! kom inte hem förrrän ca 04.30, fick vänta en stund på taxi också var vi ju tvungen att äta innan vi for hem ( som vanligt).



Våran grillmästare Johan, tack för att du alltid är så snäll och grillar åt alla!



Mat och dryck i goda vännerslag



Lite sång för födelsedagsbarnet



Jag och Lisa



Me and Annie



Annies vackraste pose

Jag knäppte inte så mycket kort men ni fick se några få iallafall!



En liten bild på Julia i den nya poolen


I går var vi i hudik och jag köpte en klänning som jag skulle ha på mig på bröllopet på Lördag men jag ska lämna tillbaka den för jag ser ut som en uppstoppad korv i den. Det får bli klänningen jag hade på midsommar istället! Den får duga, det är ju inte jag som ska gifta mig. Och jag vill ju inte stjäla all uppmärksamhet genom att vara allt för urtjusig ha ha ha skoja bara, ingen risk!!!!!!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah:)

2009-07-07 @ 22:43:01
URL: http://fannyahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0