Ooops I did`t again...

Shoppade losspå  lite barnkläder på birsta.... Jag blir alldeles som tokig när jag går och tittar på barnkläder, men lite nya höst kläder behövs ju alltid ( eller?). Det blev en del på rean faktiskt och lite höst nytt, inga mängder direkt. Fick fara därifrån annars hade man väl handlat upp hela birsta. Får inte glömma att jag redan beställt en massa kläder :)

For sedan hem för lite grillning med familjen, mycket gott! Nu är kusin Johanna här och hälsar på och ska sova över. I morron blir det nog selångersmarknad. Lite karuseller och ponnyridning hade jag väl tänkt mig, inte för min del alltså utan Julia såklart! :)



Tuff tjej redo för en dag på birsta..



Pannkakslunch på charm



Träffade Nelly och Ella på birsta, blev lite buspaus ett tag!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Shopaholic?

2009-08-14 @ 21:05:42
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja visst fan är det kul att shoppa, hade jag mer pengar skulle jag handla mycket mer haha



Snygg bloggen din har blivit, hur har du gjort för att få korten på Julia längst där uppe?

2009-08-15 @ 17:51:45
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0