Lite förnyat

Nu har jag provmålat bakom soffan men jag är inte riktigt nöjd med färgen. Den blev lite för ljus, så jag måste nog testa en liten mörkare färg. Men det är ju så svårt att se på en liten pappersbit hur färgen ska bli. Vet inte riktigt vart jag ska prov måla nu bara, bör nog inte måla över det förra jag testade för då blir det nog missvisat. Hmm... det tål att tänkas på ha ha

Jag köpt två nya vardagsrumsbord, det förra var ca 11 år gammalt och köpt på en fyndhörna på Ikea. De nya är också från Ikea och kostar 49 kr så de är inte heller några lyxbord direkt! Men de duger... Nya mattan är på nu också!



I morron blir det birsta igen, ska klippa mig kl 11.00. Det ska bli så skönt, var nästan ett år sedan sist nu. Man har alltid stora drömmar om hur man skulle vilja se ut, men som vanligt brukar det sluta med att man fegar ur. Toppa lite och klipp ur det.... ha ha sen går man därifrån typ som man såg ut innan, förutom ca 400 kr fattigare!

På Lördag blir det invigning på Aveny, ska bli riktigt roligt! Var så längesen man var där och svängde sina lurviga ( eller kurviga).

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anette

Snyggt! Vart har du köpt mattan? Den var riktigt fin!

2009-08-28 @ 08:03:42
URL: http://www.dront242.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0