Första passet

Ja.... Då har man klarat av första arbetsdagen på sju veckor. Det var faktiskt inte så farligt, men jag blev otroligt trött fast vi har inte direkt stressat. Men bara att veta att man är på jobbet gör en trött tycker jag. Det gäller väl bara att komma in i det och få in lite andra rutiner, som att lägga sig i tid på kvällen. Vilket innebär att jag redan borde ha gått och lagt mig!!! :)
I morron är det upp med tuppen som gäller, kl 06.00 biper mobben!
Efter jobbet funderar jag på att ta en sväng på birsta, kanske med Annie om hon vill följa med :) Sen är jag lite biosugen, tänkte att Annie skulle följa med på det oxå! Eller hur Annie, det vore väl skojsigt det! ha ha ha

Vet ni vad min kära dotter sa till mig ikväll, tyvärr är ju barn oftast väldigt ärliga!
- Men mamma vad tjock du har blivit! Din mage har blivit så stor...
Tack för den, kära lilla du!! Ha ha Men det kom ju iallafall inte som en nyhet........ :(

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha ja de kan verkligen vara brutalt ärliga ibland de små liven :-)

2009-08-22 @ 10:10:47
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: sara

isa konstaterade att jag hade så stora ben och rumpa här om dagen!kul!å sambon fnittrade i hallen!

2009-08-22 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0