En dag på beachen

Äntligen har det varit lite sol och Julia och jag fick känna på strand livet lite, härligt! Marcus har börjat jobba idag så vi tjejer får roa oss själva nu i två och en halv vecka, innan allvaret börjat för oss med.

Jag var på krogen i Lördags, därför var jag mycket trött och något sliten på Söndag, så nej Tessan ingen bulle i ugnen här inte!!! ;)



Lite fika på stranden, men det kunde ju inte intas sittande. Någon har typ alltid myror i brallan!



Dagens lunch, färsk pasta med fläsk och oxfile i gräddsås. Julia och jag delade portion men orkade typ bara hälften ändå! Men mycket gott...



Mums...



Lite glass till efterrätt



Lite kletig :)



Julia har spanat in lite småpojkar.... det ska tydligen börjas i tid! (lite för tidigt)



Teaterapan, som vanligt!

Hoppas vädret håller i sig, och vi får fint väder hela veckan :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0