Dagen som varit

Sol sol sol.... härliga sol! Bad,lathet och en hel del ätande har det varit på Berga idag. For dit med några vänner för att bara njuta av dagen! I morron blir det nog bänkåsviken om vädret håller i sig,,, hoppas!

På e.m efter middagen tog jag min vanliga prommis, när jag spelade som typ högst på mp3 spelaren och var försjunken i min egen lilla värld så ser jag en grävling bara några meter i från mig. Gissa om jag höll på att skita knäck...ha ha Visste inte riktigt hur jag skulle bete mig, men ringde till Annie som är typ 4 mil härifrån, inte för att jag vet vad hon skulle ha kunnat gjort om han attackerat mig :) Fick iallafall lite sällskap och stöd medans jag traskade förbi där jag sett grävlingen. Dum som jag är var jag tvungen att stanna till för att se om jag kunde se den igen...Hmmm inte smart, men men sån är jag!!! Överlevde iallafall, och nu måste jag vara rädd för både tjurar och grävlingar, vad ska det bli härnäst?
 
Lägger kanske upp lite bilder senare, har lite att dona med först!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj va djurrikt Matfors verkar vara, vi var och fiskade i Masjön som ligger i Matfors igår, de enda djur vi såg var fiskar och grodor, en enstaka fågel :-) Men hellre de djuren än ormar som min sambo sett där vi har båten och björnar, eller vargar som har setts i Vigge, hua...

2009-08-07 @ 14:25:01
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0