Dagarna som varit

Igår var vi hem till Jossan, Cajsa och lilla Wilma. Där blev vi bjuden på god lunch, skinksallad a`la tager vad man haver, Mycket gott...  Mycket lek och bus blev det, och tro det eller ej men inte ett bråk flickorna emellan på hela fyra timmar!!! Helt otroligt :) Tack för en mycket trevlig dag!

Flickorna bus!






På e.m mötte jag upp Annie på stan för lite shopping och en mycket god middag på O´learys. hade besluts ångest över vad jag skulle äta. Var både sugen på kyckling med tortillachips, strips och vitlöksbröd. Det slutade med att jag beställde in av allt, lite kaka på kaka kanske! Men är man sugen så är man :)
For och handlade lite fika på vägen hem för morrondagens främmande, man är ju inte så mycket för det här med att baka :)

Idag har familjen a`la Lidins varit hit, mycket fika, gott sällskap och fullt hus. Kan det bli bättre? Lite korv med bröd vräkte vi i oss oxå! Barnen lekte och hade det roligt, synd att vi inte ses oftare! Tack för en trevlig dag

På e.m var jag på ett Me and I party, barnkläder. Hade inte tänkt att handla så mycket, men det drar i väg ganska snabbt och vips så var jag uppe i ca 1100 kr. Ha ha men jag har ju vissa behov att tillfredsställa :) Det blev fyra tunikor iallafall!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv! Jätteroligt att få komma till er!

2009-08-14 @ 10:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0