4 års kalas

Idag har vi varit på kalas hos Nelly, en dagiskompis till Julia. Mycket bus och lek blev det, Studsmatta, gungning, rutchkana, bus i lekstuga, och en hel del jagis. Som ett plus på det fick vi mycket gott fika!

Nelly har en fyrhjuling som julia blev väldigt förtjust i, tyckte att det var jättekul att åka. Skulle också vilja ha en sån :)



Flickorna bus...



Lite klättring



Fika ute i det härliga vädret



Fina flickor



Julia och Nelly på fyrhjuling



tuffa brudar...

har även filmat deras lilla åktur, men jag har inte lärt mig hur man lägger upp det än. Tänkte att jag skulle ta och kika på det! :)

I morron blir det nog ett restaurang besök till lunch, tänkte att jag och julia skulle gå på kina med mormor. Det ska bli riktigt gott!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0