Stavgång

Puhh.... Har varit ute på min lilla prommisrunda ikväll, men jag hade avancerat till det med stavar. Det är ju en konst att kunna gå med stavar, tror jag fick till det dom sista fem minuterna. Antingen var jag en meter före stavarna el tvärtom! Jag lånade stavarna från jobbet så jag har dom i morron oxå, får väl göra ett nytt försök då innan jag lämnar tillbaka dom. Funkar det bättre kanske jag köper ett par egna!

Har haft lite städning här idag, måste gå in på djupet, vi har otroligt lite förvaring för att bo i hus. För tex vinterkläder, skor, skridskor, hjälmar m.m. Tog och kastade lite gamla filmer, har ändå inte tittat på dom på flera år. Men flera stycken ska jag köra hem till mamma, känns bättre än att kasta. Det får hon göra sen istället, då har jag kanske redan glömt dom. Har liksom lite svårt att kasta saker, även gamla saker som jag aldrig använder utan som bara tar upp förvaringsutrymme!

Nä en dusch för en halvsvettig sandra blir det nu ( kul att veta va)

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker jag ska komma och hälsa på nått snart. :) Då kan jag ta nya fina bilder på Julia med mina nya kamera! :D kraaam

2009-04-21 @ 00:04:55
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sälj allt gammalt istället. Lägg ut på Blocket ellet Tradera. Då slipper du kasta och får en slant för det.

2009-04-22 @ 22:37:59
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0