Skön söndagsprommis

Vi tog en sväng ner till sjön idag innan jag skulle åka på jobbet. Till en början var det svin kallt och jag önskade att jag tagit på mig långfillionger. Men efter en stund sken solen upp och det blev riktigt skönt förutom att det blåste lite.









Lite kurragömma...



Klätter apan som insåg att han inte är 15 längre!!!



Kollar in ett mästerverk av ett gäng bävrar....



Klätterapan har äntligen bemästrat ett träd :)



Lite mys i solen



Vi kollar in tjockleken på isen, lååångt kvar innan vi kan bada!!



Julia har hittat en häst att rida på

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul förresten med en karl som har barnasinnet kvar och leker, bra dock att han inser sina begränsningar, vore ju kanske lite pinsamt att behöva ringa brandkåren och förklara att en vuxen karl har fastnat i ett träd hahahaha

2009-04-20 @ 13:03:10
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0