Shoppingtur

Det gick väldigt bra idag på birsta, med rullstol och allt! Det bästa var att jag fick ju bestämma vad vi skulle titta på ha ha. Det blev en del vilopauser, så mor fick lägga upp benet i vädret. Men fika är ju aldrig fel.... En hel del shopping blev det oxå, jag köte två nya tröjor en i lite aprikost och en lila, lila är väl inte min favorit färg men den var fin kanske lite åt plommonlila. Jag köpte en ny jacka, en svart ganska kort på kappahl. Lite krimskrams och godis till Julias påskägg. Mamma köpte en klänning till Julia och ett pippi långstrump tält, som hon ska ha i stugan. Jag köpte förresten två par linnen också på åhlens, ett aprikost och ett turkost det blir fint till sommaren det!!!

Efter middagen idag tyckte Julia att vi skulle gå ut och skotta ut lite snö, så det kan bli sommar nån gång. Det är rätta takter det, jag har tränat henne väl!!!! Brås på sin sommar galna mor!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta desperata husfruar och vila mina arma fötter och hela kroppen för den delen. Det tar på krafterna att vara ute och shoppa och dra en rullstol.

Glömde att Julia har fått sin första riktiga cykel idag, av mormor. Hon hade köpt den för att ha den i stugan men vi fick ta hem den så att hon kan öva lite. Och jag kan säga att det behövs övning. Hon vill liksom trampa mer bakåt än framåt. Men med lite övning så ska det nog funka! Det blir lite svårt att cykla hemma hos oss eftersom asfalt lyser med sin frånvaro, men men......  Vi får väl cykla ute på grusvägen och hoppas på det bästa!!

Kommentarer
Postat av: Z

Låter som en bra shoppingdag!!



Och låt sommaren komma NU...

2009-04-07 @ 21:48:08
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0