Fredag kväll

Ska gå i lugnets tecken, bara slappa i soffan efter ett dubbelpass på jobbet. Julia fick lägga sig tidigt för hon var så trött så trött! Men så blir det när man inte somnar förrän kl 22.30 och vaknar igen kl 07.00. Hon bara låg i sängen igår kväll och pratade med sig själv och sin pippi docka utan att vara tjurig. Men hon sov på e.m så hon var helt enkelt inte trött.

I morron ska vi kanske gå på barnteater på vibackeskolan, eller så får vi hitta på nåt annat roligt!

Hade tänkt ta en prommis ikväll men jag orkar faktiskt inte, hoppas jag orkar i morgon! Eller orkar och orkar jag måste ta en prommis helt enkelt!



Julia och Annie bygger pussel



Renar på åkern utanför vårat kök 8st



Liten trött jänta i soffan igår ( kanske därför hon inte ville somna igår )



JAG VILL HA GODIS!!!!!!! NUUUUU..............

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0