En snabbis

Kan man ha magsjuka i bara några timmar? För nu mår jag riktigt bra, tycker att det är riktigt konstigt! För det var inte bara vanligt magont utan jag kände att det var magsjuke ont. Men jag tog en imodium och alvedon och sen har det varit bra. Synd att jag hann och sjukskriva mig i morron, så det får nog bli komp istället.

Vi tog en sväng fram på Matfors och tittade på majbrasa, Julia tyckte att det var kul. Tyckte det var lika bra eftersom hon sett fram emot det så mycket.



Vi fördrev em med lite bakning, innan det blev dags för majbrasan



Lite goda bär är aldrig fel...



Slut resultatet



Lite fiskedamm vid brasan



Godis är gott



Sötnos...



Julia vid den varma brasan

Det blev en ganska lyckad dag ändå, hoppas att jag inte blir sämre i morron. Vi har blivit bortbjudna, men av erfarenhet så har jag inte sagt att vi kommer utan att vi får se i morron hur jag mår ha ha. Nån gång måste man ju lära sig!! :)

Ha en fortsatt trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad roligt att ni kom iväg iaf då.. =) Inga sura miner

2009-05-01 @ 21:49:22
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0