Data data

Ännu en dag på kommunhuset och datautbildning, var helt slut i huvudet när jag kom tillbaka till jobbet. Detta resulterade i en himlans huvudvärk som sitter kvar ännu. Orkade inte ta nån prommis ikväll men vi tog en lite sväng ner till sjön efter maten så en liten prommis blev det ju iallafall. Duger för idag det!!!

I morron är vi ledig och ska åka till norraberget och leka med Ella maria o Micke, efter blir det lite grillning hemma hos oss. Hoppas det blir fint väder som det är lovat!

Har på senaste funderat på att jag betalar så in i bombens mycket skatt, jag har skattereduktion på 35%. Gjorde det för några år sedan när jag fick restskatt. Men då låg ju skatten på 33% så det blev bara en liten höjning. Men nu har jag fått reda på att vi betalar bara ca 25% i skatt, vilket innebär att jag har skattat 10% för mycket  typ de senaste två åren. Okej det är jätte kul när skatte beskedet kommer men jag har levt med två tusen mindre varje månad som jag har betalat i skatt! Inte konstigt att man tycker att pengarna bara försvinner.... ( som att det kommer att bli mer kvar nu, ha ha ha).

Kommentarer
Postat av: Linda

Syskon på g eller? :-)

2009-04-25 @ 18:27:51
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: sandra

LINDA- Nej inga syskon på G än! Själv då?

2009-04-25 @ 19:26:30
URL: http://nordinsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tyckte du skrev så kryptiskt så jag fick för mig det :-)

2009-04-26 @ 16:24:57
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 16:29:02
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0