Annandagpåsk

Blev det lite kalasande, med tårta och en annan massa gott. Min käre kusin Johanna fyllde 18 år- krogen nästa!! :)



Mycket god tårta...

På em tog vi fram gungan till Julia, hon blev riktigt glad. Hoppas att det går bättre än i fjol, hon blev helt manisk över att gunga. Tyvärr visade hon lite av det redan nu oxå! Ville gunga hela dagarna om hon inte fick det blev hon vansinnig och bara grinade och skrek. Vi blev tvungen att ta ner gungan och säga att den var trasig, så hoppas det går bättre nu!!!!



Vi fick en sån god kaka på kalaset så jag blev tvungen att baka den när jag kom hem, kokoskaka!! Guud sååå goott...



Mums Mums

En promenad blev det ikväll också, 5 km igen. Åhhh Vad jag är duktig :)
Tog lite bilder på vägen bla på vårt hus uppifrån storvägen. Man ser verkligen vad mycket snö vi har kvar, när det är bart i övriga Matfors så ligger det fortfarande som en fyrkant av snö kring vårt hus. Lite tråkigt.....




Vår lilla snöiga tomt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0